HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

A dohányzás súlyosan károsítja...

2012.07.23. 21:29 Yuri Boyka

Ezt egy azegyben a Facebookról másoltam ide a megújulás kezdeteként.Természetesen saját írás.

 

Különben ma történt egy sajnálatos eset.Egyik ismerősöm bringájával ugrottam el a közeli boltba cigiért itt a városban.Nekem nincs bringám,a fene cipelje az ötödik emeletre...Szóval a tapasztalatlan biciklis idiótaságával hajtottam a bicikliúton.Úgy terveztem,hogy neki tekerek,mint a hülye,aztán csak gurulgatok szépen.Csakhogy elég fárasztó a biciklizés,kb 10-20 métert tekertem izomból,aztán lihegés,fuldoklás.A legoptimálisabb nyomaték variációba állítottam a lánchajtást a fogaskerekeken és szépen tekertem fel a dombra a bolthoz.Közben majd szétdurrant a fejem a kerregő hangtól,aminek később lesz jelentősége.Megvettem a cigit,tekertem vissza,amikor is elérkezett a domb!Gyorsan legnehezebbre váltottam és a dombon lefelé tekertem neki,mint a hülye!meg is indultam,mint az állat,fék volt,minden oké.Lett volna,ha a kerregő hang nem megy át darálódás hangba és végül csattogásba.Aztán egy hatalmas reccsenés és a hátsó kerék leblokkolt,csikorogva-nyikorogva faroltam gyakorlatilag szinte lassulás nélkül!Próbáltam összekanalazni a gépet,de minduntalan ki akart menni a fara.Közben a bicikliút forgalmára is figyeltem,ezért úgy gondoltam megyek a füvön,hogy ne essek el.Ki "drifteltem" a fűre,de mit a jég! Azt hittem majd megállok,de ahogy hozzáért a hátsó kerék már ki is csúszott és iszonyatosat estem!Saccra 10-15 métert csúszhattam félig gurulva.Csodával határos módon semmi bajom nem történt,leszámítva a kék-zöld foltokat a szemem alatt,illetve az arcomon.Na meg a beletört füvet a ruhámon és a későbbi megalázó gyászmenetet is beszámolom sérülésnek,ugyanis a fehér ruhám szinte full fűzöld lett.Így toltam hazáig a vasat ahol haver már rég várt a cigivel.És a bringa is elromlott,a kerregés a törött,kopott,elszabadult csapágygolyók voltak állítólag,amik olyan pozícióba kerültek,hogy beakasztotta a kereket.

Szólj hozzá!

Címkék: dolor fájdalom dohányzás cigi kerékpár bolt síkos kín bicikli fárasztó haver esés ütés domb teker folt monokli csatt

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr984596344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása