HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

A költözés

2012.05.26. 15:10 Yuri Boyka

Szóval így,ilyen körülmények között orvoshoz menni maga lehet a pokol.Viszont sajnos úgy tűnik nem elmenni is maga a pokol.Főleg ha az ember fiának kicsit későn esik le pár dolog,az még pluszban meg tudja nehezíteni az életét. Mert ugyebár enni azért kell attól,hogy a salakanyag irtózatos kínnal távozik.Csak arra nem gondoltam eleinte,hogy sokat segítenék magamon,hogyha nem a nehéz ételekből ennék sokat,hanem a könnyebbeket részesíteném előnyben,hogy könnyebben ki tudjam adni magamból a felesleget.Mert hiába a fájdalmas ürítés,azért a fűszeres húsok,"cupákok",pörköltek mentek ész nélkül,nagyon nagy evő voltam.Kellett vagy két (kínkeserves) hét mire rájöttem,hogy ez is az egyik oka a szenvedéseimnek.Mert ha kajáról van szó,akkor az ember a kajára gondol,az ízére,illatára,akármijére.Viszont semmiképpen sem arra,hogy a kajából visszamaradt salakanyag milyen állagú és hogy hogy fogja kiadni magából.Eleinte legalábbis nem.De az a pokoli szenvedés ami a lakás legkisebb helységében fogadott egy egy nagy zabálás után,az két hét után elgondolkodtatott.Mert ugye az előző posztokból tudni lehet,hogy még az egérfing kategóriás szellentés is nagyon fájdalmas,ha némi kis gyűszűnyi széklet is jön mellé,akkor az már véres és negyed órás szenvedés mire a fájdalom és ánuszrózsám nagy tiltakozása ellenére ki bír csusszanni.Mire az egészséges ánuszrózsával átlagos mennyiséget kiadom magamból,az órákig tartó pokoli szenvedés,ugyanis el is halogatom az ürítést,meg hosszú,vastag,kemény,száraz kolbásszá áll össze az anyag.Ami nem törik és amikor tolom ki és már nem bírom a nagy fájdalmat és megállok pihenni,akkor ánuszrózsám nem töri el,hanem a görcsök ahogy tolják ki belőlem,úgy szántja végig.Gondoltam már kínomban arra is,hogy ha ilyen csontszáraz,kőkemény,hosszú kolbász jön,akkor ha nagy nehezen elindul,de még bírom valamennyire szuflával a keserves nyomást,akkor elemelkedek a csészéről,a kint levő részt elkapom kézzel(esetleg gumikesztyűvel) és mintegy rásegítés képpen kézzel kihúzom.Ezt muszáj addig megtenni,amíg van szufla rányitni ánuszra,különben ha ánuszrózsám körülöleli a kolbászt és úgy húzom meg,lehet be is ájulok megint a fájdalomtól.Ezt az ötletet tehát elvetettem,mert tényleg nem kell nagy hiba és ánuszrózsám megint érzékenyebb lehet ,még ennél az extrém érzékeny szintnél is jobban.Nem merném tovább fokozni ezt,ahol folyamatosan fáj és vérzik egész nap.Szülésnél meg még jobban.Úgyhogy inkább a sűrűn,de keveset elvnél maradtam,mint másik eshetőség.Igaz ez is órákig tartó pokoljárás,mint a halogatott vastag kolbász,csak talán toleránsabb velem az egérszar,mint a farönk.Ezeken a dolgokon agyaltam,amikor felvillant bennem a szikra.Ma már úgyis árulnak táplálékkiegészítő porokat,amelyek helyettesíthetik a szilárd táplálkozást is.Hanem kiegészítőnek használom,hanem kizárólagos tápanyagforrásnak,akkor még árban sem egy horror.Tehát nem a főtt kaja ,meg az egyebek mellé,hanem helyette.És minden benne is van ami kell.Mert mi kell?Fehérje,szénhidrát,zsír,vitamin
,ha nem tévedek.Jó,vitamint nem veszek,csak ezt a táplálékkiegészítő port kipróbálásként.Nem veszem meg egyszerre egész hónapra,csak egy 1 kilósat tesztnek,hogy hogy bírom.Utánaolvasva testépítők is használják,egy-egy étkezést tudnak vele helyettesíteni,vagy mi.Nem ástam be magam a témába,csak a porról informálódtam.Minden tápanyag benne van ami kell,tehát essünk neki!Muszáj is volt,mert közben már szinte a Trónteremben laktam.Számítógépemet is bevittem,meg az alapvető dolgokat,úgyis ott ültem a nap nagyon nagy részében és szenvedtem.A szobát csak aludni használtam,a konyhát meg csak enni.Tehát becuccoltam.megtehetem,ugyanis egyedül élek,munkám nincs,barátaim nincsenek,igazi "se kutyám se macskám" alak vagyok.Nem jön hozzám senki soha,tehát úgysem látná senki,hová fajultam,de ha jönne sem lennék nagy társaság,mert max az illemhelyről kiabálnék ki neki mostanság... Na szóval beszereztem a cuccot és iszogattam ha éhesnek éreztem magamat.Bélrendszerem szerintem nem igen tudta mire vélni a dolgot és én is hiányoltam a ízeket.Banános ízű port vettem,de semmi banán íze nem volt.Ha lett volna grillcsirke ízű,akkor tuti azt veszek.Úgy vettem észre,hogy többet szellentek és 99%-ban híg anyag jön és nem is sok.na így már ki lehet bírni valahogy.Ánuszrózsámat kentem minden féle kézkrémekkel,testápolókkal,amik otthon voltak,kamillás ülőfürdőket is vettem napi 3-szor.Talán ennek köszönhettem,hogy a fájdalom csakis a szülésre korlátozódott,vér és genny viszont elmúlt.Talán mostmár ki tudnám szenvedni amíg az orvos benyúl az érzéstelenítős krémes kesztyűjével.Be is jelentkeztem,elmentem,de amikor mondták a nevem,akkor csak forgattam a fejemet,mint mindenki,ugyebár kerestem,hogy hol vagyok,nagy zsiványan,aztán ültem még pár percet és távoztam.Elszállt a bátorság,féltem és megalázónak tartottam,nagyon össze kellett magam szedni ahhoz,hogy be menjek azon az ajtón.De most nem mentem be és lehet,hogy soha nem is fogok,vagy mégis?Majd a többi posztomból kiderül,egyelőre csak azt tudom mondani,hogy a tápkieg ilyen esetben tökéletes,mondhatni ánuszrózsa barát .

 

Szólj hozzá!

Címkék: költözés fájdalom szenvedés pokol kín táplálékkiegészítő pokoli urológus széklet ánuszrózsa ánusz híg tápkieg lökdösődés

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr314547656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása