HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Az összegyűjtött aroma: (vagy ne adj Isten: Aroma terápia)

2012.05.08. 21:08 Yuri Boyka

A facebook-on többen is értesülhettetek róla,hogy próbáltam ötletelgetni azon,hogy hogy is lehetne megfogni a jó aromás szellentéseket.Ötletelgetésből végül megvalósítás lett.Mert valljuk be,legalább saját magunknak,hogy ki ne sajnálná szélnek ereszteni nyálcsorgató aromalöketekben gazdag gázait,amikor azt szipuzni is lehetne szellentés mentes,vagy szagtalan szellentéses napokon?Na ezt viteleztem ki,amennyire tudtam és a korlátaim engedték.Eléggé kezdetleges technika,úgyhogy csodát ne várjunk…vagy mégis?!Mégis!Mert rájöttem(röviden írom,mert elmefuttatásaim nagyon hosszúak…) a szopókás üveg előnyeire és arra,hogy lehet változtatni a méreteket is.Mármint a palack méreteit a fél literestől a kettes Trumbi-Dumbison át az 5 literes Vénusz étolajosig.Én az utolsót választottam,mert az a legnagyobb.És most jut eszembe,hogy akár így még keverni is lehet…na mindegy,később visszatérünk erre.A kupakja igaz szélesebb,de ha körbevágtam,akkor beleillesztettem a Pur-os szopókát,ragasztópisztollyal körbenyomtam(szerintem a PUR hab még jobb lehet a jó szigetelés végett.ja és a Pur-os szopóka a mosogatószer Pur-é.)

De térjünk is rá a lényegre!Egész nap csak grillcsirkét és felvágottakat ettem jó fűszeresen,amennyire csak lehetett,direkt a poszt kedvéért.Addig húztam a határt,ameddig csak lehetett,köhögni sem mertem,nehogy eliszkoljon egy picike is,mert minőségi lett az anyag!!!Teljesen felfújt a dolog ma is.De ez annyira művészi lett,hogy ritkán szagol ilyet az ember fia,vagy a lánya!Nem csupán édeskésen lekerekedő aromalöketekkel tarkított fing volt ez kérem szépen!!!Ez maga volt A TÖMÉNY AROMA!!!Annyira tömény lett,annyira minőségi,hogy ódákat zengenék róla és lehet,hogy fogok is!Teljes garanciát vállalok a minőségére!!!GARANTÁLOM A MINŐSÉGET!!!Az igazi tömény illatanyagról van szó,ami gáz és ha árulni lehetne ilyesmit,akkor 1:10-hez hígítanám és amíg töménybe nem szagoltad,azt hinnéd az az eredeti!!!Rá is cuppantottam ánuszrózsámat a Pur-os szopókára és erőlködés nélkül belement.Addig guggoltam felette,amíg nem éreztem,hogy menne,tele van a flakon.Már ültem is a wc re,mert elkezdte követni a háromnegyed-kemény szar,ami szintén egy tekerés nélkül kijött.Közben nézegettem a flakont:kívülről csak az látszik rajta,hogy belül teljesen párás.A meleg tömény fing bepárásította(és én a lepárláson is elmerengtem ,milyen lenne már a cseppfolyós fing,ami nem fos!),nade ez lehet vízpára is aroma nélkül,nem tudom.Amíg adtam az anyagot,addig nem nyitottam ki,próbálom őrizni a minőségét és nem keverni a mezei levegővel.Három turnusban jött a cucc,vagyis csak majdnem.Az első a tekerés mentes háromnegyed-kemény kiesős(kb:4 Cuarc),a második egy két tekeréses félhíg adag.A harmadikat,mert még éreztem,hogy tartogatok valamit,negyed hígnak saccoltam a logika szerint.Ehelyett lökdösődést és tekergődzést támasztva sem bírtam kitojni.Annyira görcsölte a hasamat,hogy azt hittem,hogy az első történethez hasonló eset lesz(lásd:Egy fájdalmas munkanap).De később kiderült,hogy csak tréfált velem és elengedte a görcs a hasamat és ennyi!Semmi inger,semmi bentlevés érzet.Egyszerűen odabent félrevonult,vagy nem tudom mi lett vele,de nem éreztem már semmit felőle.Már az aromás illat is kifogyott a légteremből,ezért gondoltam,ha nem ad életjelet,akkor kimegyek.Sajnos színekről csak annyit tudok,hogy sötét színű,mert én hülye rádobáltam a papírt mielőtt szemügyre vehettem volna a pontos színét.Ez ennyi is volt…Vagyis barátaim,ez volt a hét szarása!Mert az az illatfelhő kárpótolta az utolsó negyed óra szenvedős tekergetéseit bőven!!!Ilyet kívánok a rajongóimnak és barátaimnak!!!Akik hamarosan egy hagymás babos-halkonzerves kísérletről olvashatnak.Kedves egészségetekre!

Szólj hozzá!

Címkék: gáz wc aroma fing gyüjtés görcs étolaj pur szopóka trumbi dumbi összegyüjtött

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr24497038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása